Sidor

onsdag 29 september 2010

bloggbyte

Ja som ni märker har jag flyttat. Jag har funderat på det fram och tillbaka ett tag, och anledningen till att det nu blev av är att msn spaces där jag bloggade förut ska upphöra. Det innebär att alla som bloggar där måste flytta till wordpress, än återstår några månader på spaces innan ens blogg där tas bort, men jag tyckte det var lika bra att få det hela överstökat. Så jag flyttade till wordpress, vantrivdes, och bestämde mig för att flytta hit.

Tyvärr lyckades jag inte få med mig mitt gamla bloggarkiv utan postade bara om de senaste blogginläggen här. Det känns lite tråkigt och sorgligt, men jag hade ändå tänkt rensa bland de gamla inläggen och ta bort en massa, så det gör inte så jättemycket. Än så länge trivs jag i alla fall här, och det hoppas jag att ni ska göra också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar