Sidor

tisdag 28 september 2010

i like it here

Även om jag drömmer om att bo i eget hus så trivs jag faktiskt ypperligt bra där vi bor just nu. Husen är förstås inte de vackraste, men vi har gjort det mysigt i vår lägenhet och omgivningarna runt bostadsområdet är nog bland de finaste i Uppsala. Idag tog jag en skön promenad i eftermiddagssolen och njöt av hösten. Först gick jag förbi områdets egen lilla kolonilottsträdgård som drivs av en ideell förening.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sen gick jag in på min favoritpromenadställe, en fin liten väg inte stort större än en stig som K upptäckte i somras. Följer man den kommer man till ett väldigt trevligt ställe vid en liten å. Idag var där så grönt så grönt av tjock mossa, blandat med höstgula löv och lera på marken. Underbart!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar