Sidor

tisdag 28 september 2010

måndagsupdate

Vansinnigt trött och orkeslös idag. Har så varit hela helgen trots dansträning igår. Jag tror jag kanske har järnbrist eller nåt, har inte ätit kosttillskott på länge så jag tog en tablett idag. Så här kan man ju inte gå omkring, som en annan zombie :p Nu har skolan dragit igång lite mer också, flera veckor framåt nu har jag nånting obligatoriskt nästan varje dag (vilket är väldigt ovanligt på juristprogrammet). Förutom skolan har jag lite jobb inplanerat den här veckan, och till helgen ska jag träffa en kompis och sen få besök av mammi och pappi. Jag längtar redan dit.

Nu ska jag ta mig i kragen och äta lunch, följt av en chokladcroissant. Då kanske jag blir människa igen. Hoppas ni har en bra start på veckan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar