Sidor

tisdag 28 september 2010

mmmande mysterium

Sitter ensam uppe i vardagsrummet, utkörd från sovrummet och sköna sängen. Jag ligger tydligen och ger någon slags “mmm-ljud” ifrån mig så fort jag börjar somna. K måste upp vid 6 imorgon och är dessutom hostig fortfarande, så han måste ju få sin nattsömn, det kan jag mycket väl förstå. Vad jag däremot inte kan förstå är vad jag har fått det där “mmmandet” ifrån. Ingen har anmärkt på det tidigare, så det kanske är nåt nytt jag lagt mig till med? Hoppas verkligen inte det är här för att stanna, det skulle bli en plåga både för mig och Kristian.

Märkligt är det i alla fall, K sa till mig flera gånger och jag provade lägga mig på rygg istället för på sida, men det hjälpte inte. Inte minns jag att jag drömde något särskilt heller. Jaja. Nu måste jag i vart fall sitta här och fördriva tiden fram till Kristian somnar så att jag kan lägga mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar