Sidor

tisdag 28 september 2010

om semestern

Det har varit så obeskrivligt skönt med semester, det känner jag särskilt nu efteråt :p Jag har ju visat ett urval bilder som jag själv tycker om, men ingen bild i världen kan beskriva upplevelser och känslor till fullo. Det finns så mycket som inte går att fånga på bild. Som nyponens röda färg mot allt de sensommargröna. Vinden i ansiktet och sanden under fötterna. Glädjen i att få vara tillsammans med nära och kära och bara vara, utan krav, måsten och stress.

Om jag tvekade innan semestern på om det verkligen var en bra idé att hoppa första skolveckan för ledighet så är jag nu säker på, att det var det. Även om jag är förkyld nu så är jag i själen och sinnet utvilad. Tack alla ni kära som gjorde mina två semesterveckor så underbara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar