Sidor

tisdag 28 september 2010

sunday dancing

Kom alldeles nyss hem från terminens första två danspass. Nästan tre timmars dansande och cyklandet dit och hem har gjort sitt. Jag är helt slut nu, och väldigt svettig. Men åh vad roligt det var! Och åh vad roligt det ska bli! :D Jag ska gå två danspass i veckan, precis som förra terminen. Tyvärr ligger båda på samma dag och efter varandra (hade helt klart föredragit att ha det mer utspritt), men det blir förstås jättebra ändå. Söndagar får bli en dag för dans den här terminen helt enkelt.

Nytt för den här terminen är också att jag nu går en avancerad klass med ett lite annorlunda upplägg än tidigare kurser. Vi ska träna väldigt mycket teknik och även improvisation. Ska bli galet kul! Jag behöver verkligen en spark i baken för att komma vidare i min dansutveckling. Det jag behöver allra mest just nu är dock en dusch, så nu ska jag flytta mig från datorn. Later! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar