Sidor

torsdag 28 oktober 2010

biten av en sömnfluga

Biten av en sömnfluga. Det måste jag ha blivit för jag är så tusans trött. Vaknade av älsklingens klocka vid 06 idag men somnade om och sov till 09. Drömde massa konstiga drömmar om kladdkakor utan choklad och vaknade illamående. Efter det väntade hemtentan och datorn som jag suttit vid nästan konstant sedan jag steg upp.

En liten paus tog jag för en stund sedan för att få frisk luft. Då gick jag ut och kramade ett träd och gungade i lekparken tills jag blev alldeles svettig. Nu sitter jag här ingen, nästan precis lika trött som innan. Hemtentan är i alla fall snart klar. Och jag har skorpor hemma, det tänker jag nog äta snart.

2 kommentarer:

  1. Tidningen som UnderbaraClara skriver om här: http://www.underbaraclara.nu/186107/2010/10/28/kloka-hem/ har jag tänkt tipsa dig om ett tag. Så nu gör jag det ;D

    SvaraRadera
  2. Sofia: Ja den där är jag riktigt sugen på. Stod och höll i den inne på Pressbyrån häromdagen men struntade i det. På tisdag kommer ett nytt nummer av Lantliv ut, och det vill jag ha för det är jultema ^^

    SvaraRadera