Sidor

söndag 3 oktober 2010

dansupdate

Idag var det dags för lektionstillfälle fyra på båda mina danskurser. Vi tränade mycket shimmy, d.v.s. skak, men också improvisation och känsla. Kul men svårt! Jag känner mig inte som en särskilt bra dansös under lektionerna den här terminen, men jag tror att det är ett nödvändigt ont för att kunna utvecklas. Jag känner verkligen att jag lär mig något vid varje dansklass nu. Och min danslärarinna är så bra och så inspirerande. Den bästa ^^

Nu börjar jag längta ordentligt till Layalifestivalen då jag ska gå en särskild kurs i shimmy och förhoppningsvis även titta på en show med massa duktiga dansöser. En ny dansdräkt skulle inte heller sitta fel, men vi får väl se vad plånboken säger då :p

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vill bara säga att jag tycker båda dina bloggar är jättebra! Hittat massa smarta tips på djurvänliga produkter och jag tycker alltid det är kul att titta på fina bilder :) Keep up the good work!

    SvaraRadera