Sidor

torsdag 21 oktober 2010

eftermiddagslur

Idag har jag haft den här periodens sista lektion. Imorgon och en vecka framåt väntar hemtenta och efter det drar en ny kurs igång. Jag hade tänkt tvätta och hinna en hel massa under eftermiddagen men när jag kom hem rann all energi ur mig.

K har haft tenta idag och var också jättetrött så vi la oss i sängen med kissen och tog en eftermiddagslur istället. Det finns knappt något skönare än att gosa in sig under mjuka filtar med sina två älsklingar när hösteftermiddagen skymmer till kväll.

4 kommentarer:

  1. svar: jag bor i växjö! kram på dig i det hala vädret, och hoppas din torsdag behandlar dig väl.

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken mysig kisse!

    Och ja, jag säger då det! Vet dock inte vad det är de delar ut så fruktansvärt tidigt. Känns inte ens som att morgontidningen kan vara färdigtryckt då, hmm..

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju en smaksak. Men många bellas är stilrena med. Didem har ganska många fina tycker jag. Emans och pharaonics är underbara med. Kram

    SvaraRadera
  4. Gosa, vila och njut! Det är inte hela livet, som man kan göra så, så ta till vara på den tiden!! Kram från styvsvärmor!

    SvaraRadera