Sidor

måndag 18 oktober 2010

jag längtar efter Jul

Jag har redan börjar längta till Jul. I och för sig brukar det komma ungefär den här tiden varje år. Bara det att i år trodde jag att jag hade tillräckligt mycket höstinspiration för att kunna skjuta på jullängtandet ett tag. Men icke.

Igårkväll tog jag till och med mig två gamla julnummer av Lantliv och bläddrade i ett tag. Som vanligt slits jag mellan olika julstilar; klassiskt svenskt i röd-vit färgskala med rustika detaljer eller bara vitt och en massa glitter. Hur julpyntar ni? :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer:

  1. Jag slits också mellan olika stilar. Vet bara att jag inte vill ha för mkt färg som tar över.

    SvaraRadera
  2. jag är precis LIKADAN, klassiskt rödvitt VS massa glitter.. vi måste helt enkelt kombinera det tu! får se hur det faller sig när julen närmar sig... men först: Halloween juh! :)

    SvaraRadera
  3. Jag längtar också, otroligt! Jag slog in de första julklapparna igår.

    SvaraRadera