Sidor

onsdag 27 oktober 2010

onsdag

Hej hej hallå bloggen. Jag har mycket att stå i just nu och därför uppdateras det desto mindre här :p Igår jobbade jag hela dagen och eftersom jag dessutom har över en timmes pendlingsväg till jobbet var jag borta mellan 05.45 och 19.30. Det kallar jag en lång dag! Idag har jag träffat min käre bror på stan och lunchat och därefter varit på Kontaktdagen för jurister i Uppsala Slott.

Min hemtenta ska in på fredag så morgondagen kommer antagligen mest att ägnas åt den.I helgen bör det dock av till Stockholm för danskurs och dagen efter blir det dansshow! Jippi!!! En annan kul rolig sak just nu är jag precis fick reda på att min halloweenmask som jag beställt från Masqyr är färdig. Den skickas imorgon. Gissa om jag är nyfiken? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar