Sidor

torsdag 28 oktober 2010

oväntad jul hos H&M

Jag skrev ju tidigare att jag i år, liksom andra år, velar mellan två olika “julstilar”. Glittrigt vitt eller rustikt och lantligt röd-vitt. När jag alldeles nyss satt och kikade igenom H&Ms nyheter på hemsidan föll jag pladask för en serie julsaker som inte riktigt passar in i någon av dessa stilar. Bland annat består den av påslakansetet nedan. 

Jag kan bara inte motstå de söta djurillustrationerna! Så vad göra? :p Gå på känsla eller strikt följa någon av de i förväg uttänkta julstilarna? Jag svarar nästan alltid “gå på känsla” i såna här sammanhang och så kommer det nog även att bli nu. Innan mitt klickfinger gör något måste jag dock fundera lite till, kolla budgeten och fråga sambon om han gillar stilen ^^  Vad tycker ni? :)DXL911_80413_10100_31_5682 

Bildkälla: H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar