Sidor

onsdag 20 oktober 2010

jag är kär

Tidigare idag när jag klickade runt på youtube bland klipp på en av mina favoritdansöser, Orit Maftsir, hittade jag ett klipp som jag blev särskilt förtjust. Koreografin är precis i min smak, mjuk och känslosam. Och musiken sen. Jag är khttp://www.blogger.com/img/blank.gifär.

Lite senare när jag tagit reda på var originalmusiken kom från upptäckte jag att jag faktiskt har ett klipp från originalfilmen på en samlingsDVD med Samia Gamal. Inte konstigt att jag tyckte mig känna igen musiken! Klippet med Samia Gamal fanns på youtube också är det ni kan skåda nedan.

3 kommentarer:

  1. Jag hittade ett jättefint klipp med henne i färg för någon dag sedan. Ska se om jag hittar det. Kram

    SvaraRadera
  2. "Inte gilla belladräkter"? Behärska dig kvinna! ;-) De är underbara på, skönaste jag haft jämfört mad alla andra märken. Fixade till den igår med krokar osv så det blir invigning i helgen! =)

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=RA6vFXY78UA&feature=related

    Hej Lisen!
    Här är jätte fin dansös.
    Fatma

    SvaraRadera