Sidor

lördag 6 november 2010

den försenade halloweenfesten

Igår hade vi alltså försenad halloweenfest här hemma. Många fina utklädnader fick man skåda under kvällen och vi hade riktigt trevligt! Tyvärr blev mina bilder från festen skandalöst dåliga. Men håll till godo :p

Först ut ser vi mig i min fina ugglemask. Vit klänning till det och på benen satt pumpafärgade strumpisar som tyvärr inte fastnade på bild.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min snygge elektriker med elchockat hår :p Han ser ut att vara väldigt upptagen av någonting vid datorn :p 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och här i soffan ser vi den mindre utklädda delen av festen. I fronten sitter dock en glittrig vampyr och till vänster siktas en suddig Nancy Callahan från Sin City. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Två häxor, en djävul och en cowgirl fanns också :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar:

  1. JÖSSES vilken fin mask, jag tror att jag dör. Bland det vackraste jag sett! Åh åh åh!
    och jag ska kolla in My Owl Barn - men det låter sannerligen lovande!

    SvaraRadera