Sidor

måndag 15 november 2010

två fina, vintriga, juliga

Jag var som sagt hemma i Gävle i helgen, och när jag åkte tillbaka till Uppsala igen hade jag med mig ett par fina, vintriga, juliga saker.

Det ena var en äkta engelsk duffel i gräddvitt som mamma fyndat second hand. Den kommer jag att känna mig så himla fin i när vintern kommer på riktigt ^^

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det andra var fina små skålar med julmysigt mönster och guldkant som jag köpt på Indiskas rea en gång för länge sedan (medan jag fortfarande bodde hemma) men aldrig använt. I år ska de invigas med nötter och godis och annat julgott :) Det är så roligt när man kan “shoppa” i sina egna gömmor ^^

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer:

  1. Indiska är verkligen perfekt då man behöver koppar eller skålar, vet inte hur mycket onödigt jag "råkat" köpa där :p

    Sv: Man bör ha överfullt i väskan, de är liksom ett måste!!
    Härligt! Jag måste också skaffa mig en liten necessär med nödvändigtheter som plåster och värktabletter, man blir så arg när man inte har med sig det! Sen är våtservetter skitsmart att ha..de köpte jag när vi skulle utomlands så borde ligga någonstans!!

    SvaraRadera
  2. Supermysiga skålar!

    Kram

    M @ Lit de Parade

    SvaraRadera
  3. Superfina skålar! Precis såna skulle jag också vilja ha : )
    Kram

    SvaraRadera