Sidor

fredag 19 november 2010

fredag

Härliga fredag! Intervjun jag var på tidigare idag gick jättebra. Det hade tydligen vara väldigt få sökande och jag var den enda som blev kallad till intervju så jag fick praktikplatsen, jippi!! :D I övrigt har jag mest tagit det lugnt idag, donat lite här hemma och just nu står ett litermått med olivolja, grankvistar och tallkvistar och sjuder på spisen över ett vattenbad. Det är en örtolja jag ska använda till en hemgjord salva från boken Lisens Örtspa. Recept på detta kommer att dyka upp på Lisen och Ik inom kort.

Tallkvistarna som inte fick plats i örtoljan och därför blev över har jag placerat ut lite här och var här hemma. En lite större kvist fick stå i en fin ljusgrön karaff (second hand-fynd från mamma förstås) på mitt sängbord. Nu kommer att jag att sova gott inatt, tall doftar ju så ljuvligt fräscht! Resten av kvällen ska nu ägnas åt mys och slapp med mina två älsklingar (katt och sambo). Hoppas ni har en fin fredag! :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar:

  1. Grattis. Om jag hade läst inlägget i tid hade jag hållt tummarna, men det gick ju bra ändå =p Härigt med tallolja ^^

    SvaraRadera