Sidor

torsdag 18 november 2010

Lit de Parade

Ni som har hängt med och läst min blogg ett tag minns kanske att jag har en svaghet för kläder och accessoarer med “indianstil”, eller åtminstone sånt som jag tycker är i den stilen, däribland fjäderformade saker (äkta fjädrar däremot köper jag inte av djuretiska skäl). Inte undra på då att jag fastnat för det här söta armbandet med en guldfärgad fjäder. Tänk så fint det skulle vara i sommar till slitna jeans och en enkel blus. Eller nu i vinter till en stickad tröjklänning…

Armbandet säljs hos webshoppen Lit de Parade som även har en massa andra fina smycken. Sen att själva hemsidan är så fint utformad att det är fröjd att klicka runt där är förstås ett extra plus, liksom den fria frakten. Kika in där vettja! :)

DSC_0093

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar