Sidor

måndag 1 november 2010

the owl

Nu har min halloweenmask äntligen kommit! Jag hämtade ut paketet för en liten stund sedan och befriade min fina uggla. Nu hänger den på spegeln inne i sovrummet. Jag hade ju tänkt hålla min mask hemlig till halloween, men nu kan jag inte hålla mig längre. Dessutom var den främsta anledningen till mitt hemlighetsmakeri att jag inte ville att en till uggla skulle dyka upp på vår halloweenfest, och den risken var nog rätt minimal redan från början :p Så här får ni se min efterlängtade uggla nu. Ett utmärkt verk från Masqyr.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer:

  1. how cute!

    jag håller min utklädnad hemlig, men du bör nog täcka över soffan utifall jag färgar av mig ^^

    SvaraRadera
  2. Sofia: Spännande! Hehe, våra soffor är i skinn så dom är det nog ingen fara med. Värre i så fall med köksstolarnas dynor och våra vita tapeter. Dom får du hålla dig borta från tack :p

    SvaraRadera
  3. Hehe okej. Aja, det ska va vattenlöslig färg så det är nog ingen större fara ;)

    SvaraRadera
  4. Sofia: Ja fast jag tror det är rätt svårt att få bort färg från tapet även om den är vattenlöslig. Men vi har en extra tapetrulla undersängen i värsta fall :p

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin! ^^ Jag vill också ha ngt från dom, vad kostade den?

    Jag kommer ju glittra en del. Fast det är nog lätt att få bort, men jag ska låta bli att luta mig mot väggar =P

    SvaraRadera
  6. Greta: ^^ Den kostade 650 kronor + 50 kronor i frakt. Rätt mycket pengar men å andra sidan är det ju kvalité, plus att den är unik ^^

    Hehe ja det är nog ingen fara med erat glitter/era färger, men jag är ändå tacksam om ni inte lutar er :)

    SvaraRadera