Sidor

måndag 29 november 2010

vintermåndag

Nu är det verkligen vinter. Nästan lite för mycket. Jag tycker verkligen om allt det vita, men måste det vara så kallt? Förra året var det betydligt kallare än såhär och ändå tycker jag att mitt ansikte nästan förfryser så fort jag kommer ut nu :p Men man vänjer väl sig så småningom. Och som sagt, snön är vacker. Här nedan är en bild på mig från förra årets jullov.Tagen på stranden vid ett fruset hav nere i Halmstad (visst ser min mössa ut som en tehuva btw? :p). Undrar om det kommer att se likadant ut i år?

Idag har jag min nya kurs börjat, den verkar väldigt intressant men krävande. Efter skolan var jag till veterinären med Ik för att få en ny kortisonspruta. Han har ju sån klåda stackaren. Jag hoppas det blir bättre nu. Ikväll ska jag slappa framför tv:n och Ung och Bortskämd och sen förhoppningsvis montera pepparkakshuset, annars blir det nog till att baka upp resterande pepparkaksdeg. Hoppas ni har en fin måndag! :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar:

  1. Designern heter Eshta och är från USA. Bella är lite speciell. Folk väntar i år på lösenord. Hon är rädd att hennes dräkter ska bli kopierade (vilket de ofta blir). Lättaste sättet att få kontakt med dem är att maila och börja förklara vilken typ av dräkt du vill ha typ: Hi i want a red costume, b cup, with gold fringe, how much would that cost? Då brukar hon svara och sen kan man snacka vidare och kanske få ett lösen. :-)

    SvaraRadera