Sidor

torsdag 9 december 2010

det är utsidan som räknas

Jag lägger överdrivet stor vikt vid utsidan på presenter, det måste jag själv erkänna. Många skulle nog tycka att jag är smått galen när jag tackar nej till att få de presenter jag köper till andra inslagna i affären och istället köper dyra presentpapper och tygsnören att slå dem i själv. Men det är liksom bara så mycket roligare när paketets utsida överensstämmer med insidan i stil och känsla – roligare både för mig som slår in och för mottagaren av paketet (hoppas jag) :p

Nu har jag nästan alla mina julklappar färdiga för i år, (de är båda köpta och inslagna och ligger och är dekorativa i sovrummet) men de här fina paketinslagningsgrejerna från the gilded bee ska jag definitivt försöka införskaffa mig inför kommande födelsedagar och högtider.

 il_fullxfull.191635746il_fullxfull.191181774 il_fullxfull.159043395il_fullxfull.199291992

2 kommentarer:

  1. Förstår dig! Så mycket roligare att få göra det där lilla extra. Och vilka fina paketpynt du hittat. Måste kika in där jag med!

    SvaraRadera
  2. Emma: Ja gör det! Där finns mycket fint ^^

    SvaraRadera