Sidor

lördag 25 december 2010

julafton

Det var en lugn julafton igår. Den yngsta personen närvarande är 21 år så vi bestämde oss för att skippa Kalle och prata istället. Efter julmiddagen tittade vi dock på Karl-Bertil, det är nästintill heligt i min familj. En liten julklappsutdelning blev det också, men en lugn sådan med sansad mängd paket. Resten av kvällens avnjöts sedan i soffan med betoning på umgänge, precis som det ska vara. Det var en skön julafton.

Nedan ser ni mig matrummet hemma hos mamma och pappa.  Jag körde på en lika gammalmodig stil igår med chiffongklänning, röda strumpbyxor, stickad kofta, pärlsmycken och håret uppsatt i något som liknar Margaretaflätor, (inspirerat av Blooming Leopold som förövrigt har sorgligt mycket mer hår än mig :p). 

Translation ~ This is how Iooked yesterday on Christmas Eve. I wish you all a Christmas just merry as my own! :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer:

  1. åh så fin du var! och just det... angående länkningen. jag glömde bort att jag tagit bort att man kan kopiera in i mitt kommentarfält. hade en viss butik som pepprade alla mina inlägg med massvis av reklam, så jag gjorde så att man bara kan skriva text i rutan.

    SvaraRadera
  2. ojoj, vilken fin kofta! fin du var! :) god jul!

    SvaraRadera
  3. Jättefint ju! Synd att jag har för kort hår för sådana flätor...

    SvaraRadera
  4. Åh vad du är söt :) Älskar verkligen den där frisyren!

    SvaraRadera