Sidor

söndag 19 december 2010

julmingel

Igår var jag på ett fasligt trevlig julmingel hos en kompis. Intressanta samtal med intressanta människor och en massa fantastiskt goda saker att äta. En extra bonus var att kompisen ifråga bara bor några hus bort, så för en gångs skull kunde jag faktiskt klä upp mig lite utan att behöva förfrysa på vägen dit och hem :p Jag hade på mig en nudefärgad spetskjol från H&M Trend och en mönstrad blus som mamma en gång köpt och haft men som nu jag fått ta över. Till det hade jag en stickad kofta i samma färg som kjolen, mörkgröna strumpbyxor, mitt Bambihalsband från Disney Couture som jag fick av älsklingen vår första jul tillsammans samt en second hand-väska som mamma köpt åt mig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer:

  1. så himla fint med beige/hudfärgat. och spetskjolen var ju ganska fantastisk! :)

    SvaraRadera