Sidor

måndag 20 december 2010

paljettväst

Idag hämtade jag ut ett paket från H&M. Det innehöll den här paljettvästen från H&Ms Fashion against aids-kollektion som släpptes i våras. Jag har kikat på västen länge men inte slagit till förrän nu på rean när den blev min för 99 kronor. Den ser annorlunda ut än jag hade föreställt mig (jag trodde den skulle vara tajtare och med en annan nyans på paljetterna) men det gör inte så mycket, jag tycker att den är fin ändå. Dessutom tycker jag att man nästan aldrig kan säga i förväg hur mycket man kommer att trivas i ett visst plagg. Ibland får man favoriter där man minst anar det. Det ska bli spännande att se hur goda vänner jag och den här västen kommer att bli. Men det dröjer många månader innan vår bekantskap kan börja på allvar. Tills vidare får den flytta in bland de andra sommarkläderna i garderoben.

Translation ~ I bought this waistcout with sequins on H&Ms sale. I think it might be really pretty in the summertime…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer: