Sidor

måndag 13 december 2010

tacksamheten över ett sovrum

Min förkylning har börjat ge med sig, all ingefära och c-vitamin gjorde nog susen. Dock är jag fortfarande väldigt trött, men det hör väl årstiden till minst lika mycket antar jag. Jag längtar förfärligt mycket efter jullov just nu. De senaste månaderna har varit ganska tunga. Kristian har hysteriskt mycket att göra i skolan och det påverkar förstås även mig. Min skola har som vanligt ett helt okej tempo, men det ska ändå bli skönt med lite ledighet.

Jag hoppas på julgodis i stora lass, bra böcker, biobesök och umgänge med familj och vänner. En kämpig vecka återstår dock innan ledigheten träder in och den tänker jag ta mig igenom med hjälp av långa stunder i vårt kära sovrum och en drös bra böcker. Det är så evinnerligt skönt att ha mjuk säng i ett vilsamt rum där man bara kan koppla av. Tacksamhet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer:

  1. Oh så mysigt sovrummet såg ut! Önskar mitt var lika mysigt :)

    SvaraRadera
  2. Sitter också här med en hejdunrande förkylning.
    krya på oss

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint rum! Usch, jag bara skjuter upp allt. Jag borde ta tag i det nu så jag också kan få lite ledighet.

    SvaraRadera
  4. Johanna och felicia: Tack! :)

    fiffiz: Ja krya på oss säger jag med :)

    SvaraRadera