Sidor

fredag 10 december 2010

tråkigt besked

Idag blev en lite smådeppig dag. Jag sov fruktansvärt dåligt i natt och vaknade med förkylning så jag fick hoppa över dagens seminarium. Fick besked om vårterminen från studera.nu idag också. Jag kom inte in på fördjupningskursen jag sökt. Jag är redan antagen till en kurs i familjerätt, och det är ju bra förstås. Men jag ville verkligen verkligen läsa den här också och har tänkt skriva uppsats på ämnet nästa höst. Visserligen är jag 1a reserv i båda urvalsgrupperna, men det är bara 10 platser på kursen så mina förhoppningar om att komma in är inte skyhöga direkt. Jaja, det ordnar väl sig. Om inte annat får jag väl skjuta på min uppsats och min examen ett tag och läsa söka kursen igen nästa år. Och än är inte loppet helt kört. Håll tummarna för att någon tackar nej så att jag kommer in snälla ni! :)

4 kommentarer: