Sidor

tisdag 28 december 2010

vintersmycken

Jag använder egentligen inte särskilt mycket smycken till vardags, men när jag vill vara lite mer uppklädd tycker jag att det är kul med vackra smycken. Nu under lovet har jag plockat med mig ögongodiset nedan. Pärlor (oäkta), strass och ännu mera strass, allting vintage eller mammas gamla. På nyårsafton ska jag ha en svart klänning i ballerinamodell. Frågan är nu bara vilket av halsbanden som blir finast till…?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Vintage jewelry for the holiday. Which one should I pick for New Years Eve?

2 kommentarer:

  1. Vilka fina smycken! Jag gillade verkligen pärlorna :).

    SvaraRadera
  2. Maria: Tack! Det blev faktiskt pärlorna som fick följa med på nyårsfest i år :)

    SvaraRadera