Sidor

tisdag 4 januari 2011

2 julklappar

Jag har fått så otroligt mycket fina klappar den här julen så jag känner att jag bara måste visa ett par av dem, de som blivit fångade på bild. Av mamma och pappa fick jag bara second hand-fyndade grejor, min mamma är bäst på att hitta det mest fantastiska saker när hon går på loppis. Den här julen låg bland annat en mysig tröja med fårmotiv och en ursnygg weekendväska i under granen. Tack käraste mamma och pappa! :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Two of all the wonderful gifts I got this Christmas, a leather bag and a knitted sweater, both from flea markets.

5 kommentarer:

  1. Ja det var smickrande. =) Man måste ju göra det som känns rätt för en själv. Kram

    SvaraRadera
  2. snygg tröja o.O ska nog försöka hitta nånting liknande, känner att det behövs i kylan!

    SvaraRadera
  3. Paula: Tack så mycket, vad roligt att höra! :D

    SvaraRadera