Sidor

söndag 9 januari 2011

åter i Uppsala

Nu är vi hemma i Uppsala igen, jag och K. Vi satt i bilen många timmar igår och körde genom slaskväder, vid 6-tiden var vi framme. Jag är förkyld och ganska klen för tillfället, men trots att min näsa är flagigare än en gammal skrotbil känner jag mig väldigt glad. Det är så skönt att sova i sin egen säng igen. Och så har jag en så spännande vårtermin framför mig.

Den startar redan imorgon då jag börjar min 2-veckorspraktik på Familjens Jurist. Nästa vecka börjar kursen Förmögenhetsrättslig familjerätt som jag ska läsa, och dessutom kom jag in på reserv även till kursen Familj, religion och rätt som börjar i mars. Om några veckor börjar dansterminen också, det ser jag verkligen fram emot! Nu; dammsuga och börja fundera på dagens middag. So long! :)

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att ha mycket roligt att se fram emot! och jag ska nog minsann ta tag i dammsugningen nu också :)

    SvaraRadera