Sidor

fredag 28 januari 2011

fredagsrapport

Dagarna flyger fram och jag har varken tid eller ork att fota och blogga i den utsträckning jag brukar. Jag hoppas ni är kvar ändå.

Ikväll har jag och Kristian tittat på The road. Den var bra men sorglig och ganska nedslående, så vi var tvungna att pigga upp oss med några avsnitt av The big bang theory (som förövrigt är min nya favoritserie, varför i all världen har ingen talat om för mig hur bra den är!?). Jag har dessutom köpt en krämfärgad vårjacka i Jackie-stil från etsy. Hoppas att den passar.

Nu ska jag och Kristian krypa till kojs. Förhoppningsvis följer Ikaros med. Jag tycker om att sniffa honom i nacken innan jag somnar. Han doftar så extra gott där. Natti natti! :)

2 kommentarer:

  1. Yay för Big Bang Theory! :) Gullig kappa.

    SvaraRadera
  2. Jag ÄLSKAR the big bang theory! Har döpt min dator till Sheldon ^^

    Fin kappa.

    SvaraRadera