Sidor

tisdag 15 februari 2011

älsklingens födelsedag

ldag är det min älsklings födelsedag. Jag hade egentligen planerat att gå upp tidigt och göra iordning en lyxfrukost att servera honom på sängen, men eftersom att jag är sjuk och skröplig så blev det tyvärr inte så. Men paket fick han på sängen i alla fall. Han fick en lyxig rakkräm och två t-shirtar, en från Paul Smith (den till höger) och en från H&M med ett nördigt X-Men-tryck i riktig “Sheldon Cooper-stil”. Jag tror att han blev glad :) Jag säger i vart fall grattis igen till min underbara, älskade pojkvän!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Today is my darlings birthday. I got him a shaving cream and the two t-shirts shown above. The white one is from the brand Paul Smith and the blue one is from H&M, I think it looks just like something Sheldon Cooper would wear ^^

2 kommentarer:

  1. Fantastisk t-shirt måste jag verkligen säga! Du får hälsa och säga grattis på födelsedagen från mig!

    SvaraRadera
  2. hälsa grattis! hans föräldrar måste ha fått en fin dagen efter alla hjärtansdag present :) Om du föresten brukar köpa rakprodukter till honom så vill jag tipsa om shavingroom.se!

    SvaraRadera