Sidor

söndag 13 februari 2011

förskottsfirande

I helgen har vi haft besök av Kristians pappa och styvmamma. Kristian fyller år på tisdag så vi firade honom i förskott. Igår kom mina föräldrar också hit och var här större delen av eftermiddagen och kvällen. Det har varit fasligt trevligt alltihop. Synd bara att jag lyckats dra på mig en förkylning som bröt ut i fredags kväll. Idag är jag riktigt eländig och sitter mest bara i soffan och hänger. Massor av sömn, apelsinjuice och pressad ingefära kan förhoppningsvis få mig någorlunda frisk till imorgon. Hoppas ni haft en fin helg! :)

Kristian önskade sig en chokladcheesecake som födelsedagstårta, så en sådan fick det bli. Den ser inte mycket ut för världen, men god var den ;)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I present av mina föräldrar fick han en second hand-köpt träningsbag som är riktigt fin. Av sin pappa och styvmamma fick Kristian en golfklubba, men bilder på den gör sig inte riktigt på min blogg :p

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ This weekend both my parents and Kristians dad and stepmother where here to celebrate Kristians birthday. We had dinner and chocolate cheesecake and Kristian got nice presents, one of them was this nice second hand sports bag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar