Sidor

tisdag 15 februari 2011

jordgubbar och rosa rosor till sjuklingen på soffan

Ush vad jag är sjuk. Det började i fredags kväll då jag kände av halsen lite precis innan jag skulle sova. Sen dess har det bara blivit värre. Både igår och i förrgår har jag knappt gjort något annat än att ligga i soffan och gnälla. Idag mår jag tack och lov lite bättre. Det beror säkert på att jag fick så söta rosor av älsklingen igår. Kristian brukar inte vilja fira Alla Hjärtans Dag, men igår hade han med sig den här buketten när han kom hem från affären. Jordgubbar hade han också köpt, men mitt smaksinne är inte som det ska nu när jag är sjuk, så luktade mest bara på dem. Men det är inte så bara det, för jordgubbar doftar underbart! Tack min kära fina älskling ^^

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ The last two days I’ve been spending on the couch, moaning about how sick I am. Today I’m feeling a little better, it may have something to do with the pretty pink roses my darling gave to me yesterday ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar