Sidor

torsdag 10 februari 2011

kärlekspost

Jag älskar Posten. Varje gång jag går förbi en gul postlåda blir jag liksom pirrig och glad och kan nästan låtsas att jag lever på 60-talet (ett årtionde som jag romantiserar grymt mycket). Räkningar och annat strunt får jag gärna via e-mail för att spara skog. Men brev och paket är ju hur fint som helst, det tycker jag vi ska skicka mer av! Just nu är ett väldigt lägligt tillfälle att börja, för just nu delar posten ut bedårande söta, vintageinspirerade kartonger med Alla Hjärtans Dag-tema – alldeles gratis! Jag knep tre stycken i affären häromdagen och tänkte knipa ännu fler så fort tillfälle ges :p Måste också passa på att tipsa om Postens finurliga sida Glädjespridaren. Klicka in där och ta första steget till att göra någon glad!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ I love to get mail the old way, on actual paper. These pretty boxes are given away for free right now by the Post Office in Sweden. 

5 kommentarer:

  1. åh, dem har jag missat! supersöta ju :)

    SvaraRadera
  2. Jättemysig sida! Jag blir alltid lika glad när jag hittar en ny, fin blogg att följa. Din hittade jag genom Elsa Billgrens inlägg om frukostar... :)

    SvaraRadera
  3. Anna: Tack snälla du och välkommen hit :)

    SvaraRadera
  4. gud så fint de passar på dina byrå då :) sån himla fin byrå!

    SvaraRadera