Sidor

tisdag 8 februari 2011

papper

Igår besökte jag en av mina favoritbutiker i Uppsala; Papper (ligger mitt emot Olssons tyger vid Dragarbrunnsgatan). Där kan man, som namnet avslöjar, köpa papper av alla de slag. Jag brukar oftast köpa presentpapper och gammaldags etiketter där men igår kom jag faktiskt hem med fina scrabookingpapper. Inte för att jag vet vad jag ska ha dem till ännu, men jag tror att jag kommer att hitta en användningsområde så småningom… På vägen hem stannade jag också till vid en loppis och köpte på mig några små ramar (i obrutna förpackningar!) för 5 kronor styck. Dem ska jag pyssla med redan ikväll om jag hinner :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Yesterday I visited one of my favorite shops called “Paper”. I bought som nice scrapbooking paper and on my way home I also stopped at a flea market and bought some cute photo frames.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar