Sidor

onsdag 9 februari 2011

vårkappa i paket

Igår eftermiddag hämtade jag ut ett paket från USA. Det innehöll den alldeles underbart söt vårkappan som jag köpte etsy för någon vecka sedan. Säljaren (som för övrigt var hur hjälpsam och trevlig som helst) hade packat den så fint i silkespapper och dessutom skickat med ett fint kort med en liten hälsning i. Fantastiskt tycker jag! Så fort tillfälle ges ska jag fota kappan på och visa, den sitter perfekt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Yesterday this coat that I’v bought a few weeks ago on etsy arrived. In perfect condition and beautifully wrapped by the nice seller – second hand shopping is the way to go.

5 kommentarer:

  1. Den ser helt ljuvlig ut! Gud vad jag vill ha en fin vårjacka nu (synd att det är så dåligt väder nu bara).

    SvaraRadera
  2. Den ser otroligt fin ut. Helt i min smak. Kan man få se hela kappan kanske? :)

    SvaraRadera
  3. åh! den ser fantastisk ut! vilken fin vår du kommer ha i den, det känner jag på mig.

    SvaraRadera
  4. Lilla Fröken: Ja absolut, jag ska försöka ta mig för att fota den när jag har den på mig någon dag :)

    SvaraRadera