Sidor

söndag 20 mars 2011

dubbelkalas

Igår körde jag och älsklingen upp till Gävle en sväng för att gå på dubbelt födelsedagskalas för min svåger och min systerson. Kameran var med såklart men användes inte under hela kvällen utan låg bortglömd i det hörn där jag ställde när jag kom innanför dörren. Lite trist förstås, men egentligen är det väl ett väldigt bra betyg för en fest?

Hursomhelst, något visuellt ska jag väl bjuda på, så ni får se presenterna vi hade med oss. Svågrar är alltid svåra att handla till tycker jag så det fick bli en ätbar present, närmare bestämt en “piri piri-sås” i tjusig flaska och mitt favoritgodis i form av chokladkoppade kaffebönor. Min brorson (som är lika gammal som mig) tycker om att laga mat så han fick en kokbok av Per Morberg :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Yesterday me and my darling went to Gävle to celebrate the birthdays of two of my relatives. I did’nt use my camera once during the whole evening, but that’s a sign of good party I think :)

1 kommentar: