Sidor

måndag 14 mars 2011

etsy finds – dresses

Som bekant tycker jag att etsy är en alldeles fantastiskt sida. Idag tänkte jag dela med mig av några anledningar till att jag tycker det. Hojta den som efter de här bilderna fortfarande tycker att man behöver köpa nytillverkat för att se fin ut.

Först ut är min absoluta favorit; en fantastisk sommarklänning som jag fick syn på för bara några dagar sedan. Om den vore i min storlek skulle jag antagligen redan ha köpt den, min svältande plånbok till trots :p Kostar 72 dollar och säljs av starletvintage.

il_fullxfull.221428252

Näst på tur är en festklänning helt överströdd med paljetter. Kostar 135 dollar och säljs av missfarfalla.

il_fullxfull.159226943

Sist men inte minst en klänning i sagolikt vackert tyg med blommor och fjärilar på. Sommarpicknick någon? Kostar 69 dollar och säljs av goldminetrash.

il_fullxfull.221986321

Translation ~ Some favorite picks from etsy, three lovley dresses :)

1 kommentar:

  1. Thanks a million for featuring one of my dresses. You're the best!

    -SJ

    SvaraRadera