Sidor

måndag 21 mars 2011

lemonad

Häromdagen upptäckte jag ett gäng söta flaskor från Nantucket Nectars. Bredvid alla vanliga, tråkiga läskflaskor såg de förstås extra spännande ut och jag kunde låta bli att köpa en flaska lemonad. Den ser så somrig och härlig ut tycker jag. Tyvärr tycker jag dock inte att innehållet är lika bra, visst är det gott, men både iste och vanligt vatten med citronskivor och is i är godare alla gånger. Men men, flaskan är i alla fall söt :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ I found this in the store the other day, is’nt the bottle cute? :)

5 kommentarer:

  1. där har jag vart! på nantucket island alltså. coolt.

    SvaraRadera
  2. Förstår att du inte kunde låta bli att köpa den, flaskan var ju bara för söt :)

    SvaraRadera
  3. Fina: Jasså, var ligger den exakt?

    Maria: ^^

    Freja: Nej det är verkligen gott!

    SvaraRadera
  4. Utanför Cape Cod, som ligger utanför Boston. Det var jättelängesedan men superfint :)

    SvaraRadera