Sidor

torsdag 31 mars 2011

sådär konstnärligt stökigt

Jag önskar att jag kunde ha sådär konstnärligt, lagom stökigt inrett hemma; böcker, brev, levande ljus och växter eller snittblommor överallt. Tyvärr tycker jag inte att den stilen riktigt gör sig i en studentlägenhet som är så sliten och 70-talig i sig själv att man behöver ta till alla medel vad det gäller städning och iordninghållande för att den överhuvudtaget ska se någorlunda hemtrevlig ut. Nåväl, jag fick i alla fall ha konstnärligt stök framme en stund idag medan jag fotade bilderna nedan :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ I would love my home to alwas have the style of a “arty mess” , but it just does’nt suit this apartment. Oh well, at least I had that style while taking these photos :)

5 kommentarer:

  1. Vad fint! Och vilka fina bilder du tar!

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt stök du! Jag tänker likadant. Men antingen blir det superstäd eller totalt osexigt kaos. Nog fick du till det alltid =)

    SvaraRadera
  3. Åh, jag kan omöjligt hålla stökkvoten nere - lever i en råddig röra av garnnystan, smutsiga kaffekoppar och tidningsurklipp. Önskar det vore hälften så vackert som stillebenet ovan!

    SvaraRadera
  4. E.R.R.Y: Vad kul!

    Marit: Tack snälla du! :)

    skogskojan: Tack! ^^

    aliciasivert: Fast då har du ju genuint konstnärligt stök hemma, inte fejkat som mitt på bilden :p ^^

    SvaraRadera