Sidor

söndag 27 mars 2011

soft kitty

Häromdagen fick jag hem den här tröjan som jag köpt på etsy. Jag köper ju inte angora eller ull nytt, men second hand däremot köper jag det mer än gärna. Den här tröjan är en blandning av just ull och angora och den är så mjuk så mjuk och så varm så varm. När jag hade den på mig första gången fick jag helt sökt upp orden “soft kitty” i huvudet ( ja ni hör ju, jag har tittat alldeles för mycket på big bang theory) så nu kallar jag mig själv för det när jag har den på mig :p Mysigt ^^

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ I feel like a real “soft kitty” in my new sweater from etsy.com! ^^

4 kommentarer:

  1. Så himla skön den ser ut att vara.

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig liten blogg du hade då! Den kanske man borde börja följa ;D

    Finaste koftan någonsin ju. Hade jag levt i.

    SvaraRadera
  3. elzplz: Tack tack, hoppas du vill stanna :)

    Ja den är galet mysig, men den blir nopprig väldigt lätt så jag vill inte slita på den för mycket.

    SvaraRadera