Sidor

onsdag 6 april 2011

snörskor

De här söta snörskorna från H&M har jag gått och spanat på sen de dök upp i butik. Häromdagen bestämde jag mig för att slå till, men turligt nog hade jag glömt plånboken hemma just den dagen. Igår när jag gick in på H&M för att göra ett nytt försök till inköp visade det sig nämligen att de var nedsatta till 50 kronor! Det är alltså en fjärdedel av ursprungspriset. Jag förstår mig inte på H&M alltså. Våren har ju inte ens börjat, och redan rea de vårskor? Nåväl, jag ska inte klaga, för jag fick vårskor väldigt billigt :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ New shoes from H&M, 50 kronor :)

5 kommentarer:

  1. oooooooh!

    jag har oxå kollat på dom, dom är superfina!

    SvaraRadera
  2. Hmm kanske jag har råd med ett par skor ändå, de är ju helt underbara!

    SvaraRadera
  3. Sofia: Ja dom är verkligen söta och våriga :)

    Madelen: Ja 50 kronor är ju rätt överkomligt för ett par skor faktiskt.

    Agnes: ^^

    SvaraRadera