Sidor

torsdag 21 april 2011

två fina

Här är två fina, våriga bilder från Uppsala som jag tog häromdagen. Vackra påskliljor på en balkong lyste upp ett hus som annars mest såg ut att vara hämtat från en skräckfilm.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bakom en gran som växer längs en väg jag och älsklingen brukar promenera på gömde sig dessa blyga violer. Alldeles otroligt fina.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Two spring pics from Uppsala – daffodils on a spooky balcony and shy violets in last years grass :)

5 kommentarer:

  1. Jag tycker det nästan ser mer skräckfilmslikt ur för att påsklijlorna står där :p Fint iaf. Jag skulle vilja bo i ett skräckfilmshus ^^

    SvaraRadera
  2. Nej men åh vad fint med violer! Jag har inte sett några sådana, men en massa vitsippor!

    SvaraRadera
  3. greta: Ja det har du rätt i!

    felicia: Jag har inte heller sett violer förr, det här är första gången jag ser såna. Tror det beror på att jag inte tittat förr iof :)

    SvaraRadera
  4. jag vill bo i det där huset, världens finaste balkong!

    SvaraRadera