Sidor

onsdag 4 maj 2011

det finaste

Det här är verkligen bland det finaste man kan läsa. Över 500 personer som delar med sig till andra av fina saker som de upplevt. Begrunda bara detta:

“Att min väldigt sjuke farfar, som legat till sängs väldigt länge, omsorgsfullt klädde på sig jackan och sin lille basker för att cykla ut och hämta posten. Vi andra stod i dörren och hejade!”

“I torsdags gick jag till McDonalds iförd Darth Vader dräkt och köpte glass. Det blev ganska tyst när jag kom in och killen i kassan skrattade högt. Sen gick jag ut i solen, satte mig i parken och kände mig glad.”

“Att jag satt på gräset i trädgården med kaninen i famnen, och hans päls är mjuk som sammet, speciellt bakom öronen och jag ville aldrig sluta klappa honom där. Och ibland så slickar han en på axeln, som för att visa att han tycker om en och det känns så fint i magen, för så gjorde han inte tidigare.”

Om du har läst utan bli rörd nu, ja då vet jag inte vad som gör dig rörd.

Translation ~ This is definitely one the most beautiful things one can read. Over 500 people, sharing lovley things.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar