Sidor

söndag 19 juni 2011

användbar

Den här fina regnkappan köpte mamma åt mig på Röda Korset i Gävle häromveckan. Om jag vill minnas rätt var priset 20 kronor, och sen halva priset på det! Som hittat ju. Först var jag tveksam men min lilla mamma har blick som tur är. Den här jackan har redan blivit flitigt använd och mer lär det bli under kommande veckan om väderleksrapporterna stämmer :p

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ This flea market find from my mother have come to great use already – rain, rain, rain. But I like it! :)

5 kommentarer:

  1. Jessica och lisa: Tack! Jag gillar den mycket :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har precis börjat läsa din blogg och blev stormförtjust direkt! Din mamma verkar ha hittat en massa fynd åt dig, och vad jag har förstått så bor hon i Gävle. Det gör jag också, och undrar bara om det är någon speciell butik hon hittar alla dessa guldplagg?!
    Kommer definitivt att fortsätta läsa din blogg :D
    kram

    SvaraRadera
  3. Anonym: Hej! Kul att du gillar min blogg och välkommen hit :) Min mamma är verkligen mästerlig på att fynda. Hon går på alla möjliga ställen; Röda Korset på Brynäs och i Bomhus, Erikshjälpen, RIA :) Jag gillar också Spiken i Valbo och när man ändå är därute kan man passa på att ta en sväng förbi Biståndsgruppen :) Lycka till!

    SvaraRadera