Sidor

söndag 26 juni 2011

by the sea, eller midsommarklädsel

Igår hälsade jag på mamma (som över sommaren bor i en stuga nere vid havet här i Halmstad). Jag klädde mig i min midsommarklädsel och tog mitt finaste paraply och låtsades att jag var en ung dam från 1900-talets början. Paraplyet (som just då agerade parasoll eftersom det var strålande sol) fick jag dock snart lägga undan på grund av blåsten. Lite såhär såg jag i alla fall ut på midsommar. Sandynefärgad chiffongklänning från H&Ms Conscious Collection, röda naglar och röda läppar ^^

P6252682-2P6252684

Translation ~ Yesterday I visited my mom down by the sea. This is how I looked then, and at midsummers eve; red lips, red nails and chiffon dress in the same colours as the dunes. A good thing is that it’s made from recycled PET bottles ^^ 

5 kommentarer:

  1. Fina Lisa-Mari. Hoppas ni hade en bra midsommar. Vi hade det bra, tillbaka i Gävle nu med jobb igen. Hade bra och hälsa Kristian. Kramar Marie

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket allihopa! Ni gör mig glad :)

    SvaraRadera