Sidor

fredag 3 juni 2011

sommarlov

Hej hej, hallå bloggen. Sen vi hördes sist har jag hunnit ha mitt sista seminarium inte bara för den här terminen utan förmodligen också för hela utbildningen. Nu är det officiellt sommarlov och igår kväll anlände jag och mina två älsklingar Gävle.

Dagen idag har ägnats åt att jobba med diverse saker på mamma och pappas sommarhus som snart ska säljas. Det är inte riktigt färdigbyggt än så där finns mycket att göra. Med största sannolikhet är det där den mesta tiden kommer att spenderas en vecka framåt. Jag tar med kameran förstås, men eftersom kameraladdaren ligger hemma försöker jag spara på batteriet så gott det går.

Hursomhelst är det underbart att vara hemma i Gävle igen. Pelargonerna blommade välkomnande i mitt fönster när vi kom igår, och jag sov gott på nytvättade lakan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ The semester is now over, and me and my darlings are spending some time with my parents i Gävle. Sweet :) Hope you’re having a lovley time too!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar