Sidor

fredag 10 juni 2011

time goes by

Idag är det min födelsedag. I 25 underbara år har funnits på jorden, det känns som en evighet och det känns som ett ögonblick. Fira tänker jag göra på det bästa sätt jag kan tänka mig; omgiven av de personer jag älskar allra mest på den plats jag älskar allra mest. Extra fint är att min kära storasyster fyller år på samma dag så att vi kan fira tillsammans.

scan0022

P.S. Visst var jag himla tjusigt klädd när jag var liten? :p Mammas förtjänst alltihop kan jag berätta ;)

Translation ~ Today is my 25th birthday. It is also my big sisters birthday and we’re going to celebrate it together as we always do :)

7 kommentarer:

  1. GRATTIS!
    Gud vad häftigt att du och din syster fyller på samma dag =) (Eller är ni tvillingar? Då är det lite mer... hrm.. förutsägbart. Haha.)

    SvaraRadera
  2. Anonym: Tack! Ja det är lite häftigt faktiskt, för vi är inte alls tvillingar. Hon är faktiskt hela 22 år äldre än mig :p

    SvaraRadera