Sidor

lördag 18 juni 2011

våfflor, igelkottar och födelsedagstallrikar

Idag gick jag, Kristian och hans mamma på stan. Jag uträttade lite ärenden och fick ännu fler födelsedagspresenter i efterskott. Kristians mamma köpte helt otroligt fina assietter och tallrikar till mig som jag hade sett ut i en affär. Av Kristian fick jag en chokladigelkott som jag förälskade mig i inne i en mysig presentbutik och som han på något oförklarligt vis lyckades köpa utan att jag såg det trots att jag var därinne samtidigt.

När vi kom hem la vi oss alla och middagsvilade nu på kvällen har vi festat på våfflor, jordgubbar och grädde. Jag invigde en av mina nya assietter och pyntade med chokladigelkotten, fast ännu har jag inte haft hjärta att äta upp honom. Imorgon kanske ^^

P6182531

Translation ~ Today I got two new birthday-gifts; lovley dishes and plates from Kristians mother, and chocolate hedgehog from Kristian ^^

2 kommentarer:

  1. Chokladigelkotten måste vara det gulligaste jag sett i chokladväg någonsin!

    SvaraRadera
  2. L.: Ja samma här, definitivt! God var den också, fast det smärtade lite att äta den :/

    SvaraRadera