Sidor

tisdag 5 juli 2011

.

Det här är lite av vad jag har haft för mig på sistone, förutom att jobba, sova och äta då förstås ;p

Varit på stranden med mamma och Kristian. I lördags var det mitt favoritväder; mulet, varmt och kvavt med åska i luften. Jag vet att mina inte alls tycker om det vädret men jag har älskat det så länge jag kan minnas. Den dagen promenerade jag och älsklingen längs stranden och njöt av utsikten, vresrosorna blommor ännu! Sen badade jag och mamma i vågorna. Jag hade på mig missmatchande bikini och simfötter ^^

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hittat en fin stig på vägen hem från jobbet. Den ledde rätt ut bland åkrar och ängar och täcktes av så fint gräs att det kändes lite som att gå en sagovärld som var en enda stor trädgård ^^

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gått på stan med mamma och fikat på ett mysigt café med en innegård full av gråsparvar, råkor och måsar. Tittat på fina hus, romantiska balkonger och gulliga gränder. OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ This is a little of what I have been doing the past week; swimming in the sea, discovering a lovley little path, walking around in the city with mum, looking at pretty houses ^^

2 kommentarer:

  1. Åh ingen fara! Bara roligt att tipsa om ens egna små guldkorn! Jag köpte en hel del, spenderade en hundring på tre prydnadsdjur, en teburk, ett höganäsfat och en 60talsklänning! Men det var varmt och svettigt! Dessutom får man stänga av lite för att kunna klara av folkmassorna. Men kul att ni hittade dit! Bättre lycka nästa år!

    SvaraRadera