Sidor

torsdag 21 juli 2011

tjolahopp tjolahej!

Hej på er alla. Här i Halmstad är det regnigt men bra. Jag jobbar för fullt om dagarna och har precis köpt en ny dator, så så mycket tid över för bildredigerande och bloggande har jag inte just nu. En trevlig nyhet på bloggfronten är dock att min nya dator orkar med Photoshop (min gamla morrade och stängde av sig själv då och då, så PS var bara inte att tänka på)! Den här bilden är dock någon månad gammal nu :)

P6042302

Translation ~ Hi everyone! I work a lot and haven’t got much time to blog right now. One good thing for the blog though; I have a new computer (my old one liked to restart itself now and then, did’nt feel really safe… :p )! Now I’m trying to learn how to use Photoshop instead of Lightroom, the picture above is a month old though :)

3 kommentarer:

  1. vilket underbart paraply! har nog bara sett svarta sådana tidigare. hela bilden är jättefin!

    SvaraRadera
  2. polichinelle: Ja jag gillar det verkligen! Tack så mycket! :)

    Kajsa: TACK! ^^

    SvaraRadera